Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6204
Назва: Multimodal approach to developing writing skills
Автори: Ishchenko, Olga
Verkhovtsova, Olga
Lunn, Elizabeth
Ключові слова: критичне мислення
навчальний процес
навчання письма
мультимодальність
комунікативні компетенції
цифрові технології
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Ishchenko, Olga. Multimodal approach to developing writing skills /O. Ishchenko, O. Verkhovtsova, E. Lunn // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 42-49.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається мультимодальний підхід до навчання письма як ефективний метод розвитку письмових навичок студентів. Письмо – складне завдання. Це не просто передача наших думок; це – процес мислення, що потребує певних конструкцій, уточнення та змін під час запису та перечитування. Письмо можна описати як діяльність, спрямовану на вирішення проблем певного характеру. Це особливо важливо для студентів, оскільки виконання письмового завдання включає декілька процесів, що діють одночасно, які можуть бути занадто складними для деяких студентів, особливо початківців, через недостатні знання та обмежені когнітивні здібності. Отже, не дивно, що викладачі зацікавлені в пошуку нових підходів до навчання письму. Мультимодальні методи навчання – це сукупність спеціальних прийомів і способів організації навчального процесу на основі одночасного використання різноманітних форм подання інформації (текстової, візуальної, слухової) і цифрових засобів розвитку навичок письма. Це дослідження має на меті зробити внесок у навчання письма. Актуальність дослідження зумовлена стрімкою цифровою трансформацією вищої освіти та зростаючою потребою у вдосконаленні методики викладання іноземних мов. В статті проаналізовано основні теоретичні основи мультимодального навчання письма, представлено його переваги у розвитку критичного мислення, креативності та комунікативних компетенцій. Автори представляють практичні стратегії впровадження мультимодального підходу в освітній процес, розглядають проблеми та перспективи його використання. Запропонований набір мультимодальних методів та інструментів сприяє покращенню якості письмових робіт студентів, підвищенню їх мотивації до вивчення іноземної мови, розвитку цифрових компетенцій та навичок критичного мислення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6204
Розташовується у зібраннях:№ 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іщенко.pdf325,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.