Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6208
Назва: | Developing emotional regulation skills in ESP classroom |
Автори: | Kornytska, Yuliia Tuliakova, Kateryna |
Ключові слова: | англійська мова за професійним спрямуванням (ESP) педагогічна модель емоційна регуляція освіта в умовах кризи стресостійкість |
Дата публікації: | 2025 |
Бібліографічний опис: | Kornytska, Yuliia. Developing emotional regulation skills in ESP classroom / Y. Kornytska, K. Tuliakova // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [редкол.: М. М.Чепіль (гол. ред.), Л. Морська, Н. Мукан та ін.]. - Дрогобич : ВД Гельветика, 2025. - Вип. 20/52 : Педагогіка. - С. 69-76. |
Короткий огляд (реферат): | У сучасній освіті, особливо в умовах нестабільності та криз, розвиток навичок емоційної регуляції у студентів набуває дедалі більшого значення для забезпечення академічної стійкості, психологічного добробуту та готовності до професійної діяльності. У статті розглядається актуальна потреба інтеграції розвитку емоційної регуляції в навчання англійської мови за професійним спрямуванням (ESP) та представлено педагогічну модель, розроблену з цією метою. Актуальність такого підходу особливо помітна в умовах освіти, що постраждала від кризи, зокрема у воєнний час в Україні, коли студенти стикаються з підвищеною тривожністю та когнітивною втомою, що ускладнює навчальний процес. Огляд літератури демонструє тісний зв’язок емоційної регуляції з когнітивною гнучкістю, стресостійкістю та орієнтацією на досягнення цілей – ключовими факторами академічного та професійного успіху. Дослідники підкреслюють, що ці навички можна ефективно розвивати завдяки поєднанню прямих і непрямих стратегій, інтегрованих у навчальні завдання.Запропонована модель класифікує стратегії емоційної регуляції як прямі (вправи усвідомленості, рефлексивне письмо, аналіз критичних інцидентів) та непрямі (рольові ігри, аналіз кейсів, взаємне оцінювання). Застосування цих стратегій у поступовому навчанні ESP сприяє формуванню емоційної обізнаності та практиці регулювання емоцій у реалістичних комунікативних ситуаціях. Автор також визнає обмеження, пов’язані з динамікою навчальних груп, рівнем підготовки викладачів і організаційними умовами. Подальші дослідження мають бути спрямовані на вивчення довготривалих результатів, адаптацію моделі до різних культурно-освітніх контекстів та використання цифрових ресурсів для підтримки розвитку емоційної регуляції в умовах різноманітних та кризових навчальних ситуацій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6208 |
Розташовується у зібраннях: | № 52 (2025) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Корницька.pdf | 435,15 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.