Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6314
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛьода, У.-
dc.contributor.authorВасиликів, Іван Богданович-
dc.date.accessioned2025-06-06T07:37:17Z-
dc.date.available2025-06-06T07:37:17Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛьода, У. Форми, методи та засоби контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів / У. Льода, І. Б. Василиків // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2025. - Вип. 3. - С. 31-36.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6314-
dc.description.abstractУ статті розглядаються форми, методи та засоби контролю в дидактиці початкової освіти, розглядаються у їх взаємозв'язку, за їх допомогою з’ясовується ефективність навчально-пізнавальної діяльності учнів та педагогічної діяльності вчителя. Вибір методів та засобів контролю навчальних досягнень учнів визначається його метою. Прийнятними для початкової школи є форми контролю, які класифікуються за ступенем охоплення його учасників, зокрема такі: індивідуальний, груповий (фронтальний).uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectметодuk_UA
dc.subjectформаuk_UA
dc.subjectспостереженняuk_UA
dc.titleФорми, методи та засоби контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 3 (2025 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
льода_василиків-31-36.pdf679,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.