Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6314
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Льода, У. | - |
dc.contributor.author | Василиків, Іван Богданович | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-06T07:37:17Z | - |
dc.date.available | 2025-06-06T07:37:17Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Льода, У. Форми, методи та засоби контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів / У. Льода, І. Б. Василиків // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2025. - Вип. 3. - С. 31-36. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6314 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються форми, методи та засоби контролю в дидактиці початкової освіти, розглядаються у їх взаємозв'язку, за їх допомогою з’ясовується ефективність навчально-пізнавальної діяльності учнів та педагогічної діяльності вчителя. Вибір методів та засобів контролю навчальних досягнень учнів визначається його метою. Прийнятними для початкової школи є форми контролю, які класифікуються за ступенем охоплення його учасників, зокрема такі: індивідуальний, груповий (фронтальний). | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | метод | uk_UA |
dc.subject | форма | uk_UA |
dc.subject | спостереження | uk_UA |
dc.title | Форми, методи та засоби контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 3 (2025 рік) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
льода_василиків-31-36.pdf | 679,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.