Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6314
Назва: Форми, методи та засоби контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів
Автори: Льода, У.
Василиків, Іван Богданович
Ключові слова: оцінювання
метод
форма
спостереження
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Льода, У. Форми, методи та засоби контролю й оцінювання навчальних досягнень молодших школярів / У. Льода, І. Б. Василиків // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2025. - Вип. 3. - С. 31-36.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються форми, методи та засоби контролю в дидактиці початкової освіти, розглядаються у їх взаємозв'язку, за їх допомогою з’ясовується ефективність навчально-пізнавальної діяльності учнів та педагогічної діяльності вчителя. Вибір методів та засобів контролю навчальних досягнень учнів визначається його метою. Прийнятними для початкової школи є форми контролю, які класифікуються за ступенем охоплення його учасників, зокрема такі: індивідуальний, груповий (фронтальний).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6314
Розташовується у зібраннях:Випуск 3 (2025 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
льода_василиків-31-36.pdf679,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.