Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧеботарь, М. М.-
dc.date.accessioned2025-06-19T10:40:18Z-
dc.date.available2025-06-19T10:40:18Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЧеботарь, М. М. Розвиток уваги учнів початкових класів на уроках української мови / М. М. Чеботарь // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 42-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6367-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості розвитку уваги учнів на уроках української мови в початковій школі. З’ясовано, що увага – це форма психічної діяльності людини, яку зумовлює її спрямованість і зосереджуваність на об’єктах за одночасного абстрагування від інших. Для уваги характерне вибіркове ставлення до довкілля. Увага є необхідною передумовою ефективної діяльності, запорукою успішного пізнання, навчання, праці. Розрізняють мимовільну, довільну і післядовільну увагу. Шляхами розвитку уваги на уроках української мови в початкових класах є використання різноманітних навчальних матеріалів; застосування ігрових технологій; впровадження інтерактивних методик; використання рухових пауз; залучення до уроку візуальних матеріалів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectувагаuk_UA
dc.subjectмимовільна увагаuk_UA
dc.subjectдовільна увагаuk_UA
dc.subjectпіслядовільна увагаuk_UA
dc.subjectзосередженістьuk_UA
dc.subjectметоди розвитку увагиuk_UA
dc.titleРозвиток уваги учнів початкових класів на уроках української мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (2024 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чеботарь-43-49.pdf1,14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.