Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6367
Назва: | Розвиток уваги учнів початкових класів на уроках української мови |
Автори: | Чеботарь, М. М. |
Ключові слова: | увага мимовільна увага довільна увага післядовільна увага зосередженість методи розвитку уваги |
Дата публікації: | 2024 |
Бібліографічний опис: | Чеботарь, М. М. Розвиток уваги учнів початкових класів на уроках української мови / М. М. Чеботарь // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 42-48. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості розвитку уваги учнів на уроках української мови в початковій школі. З’ясовано, що увага – це форма психічної діяльності людини, яку зумовлює її спрямованість і зосереджуваність на об’єктах за одночасного абстрагування від інших. Для уваги характерне вибіркове ставлення до довкілля. Увага є необхідною передумовою ефективної діяльності, запорукою успішного пізнання, навчання, праці. Розрізняють мимовільну, довільну і післядовільну увагу. Шляхами розвитку уваги на уроках української мови в початкових класах є використання різноманітних навчальних матеріалів; застосування ігрових технологій; впровадження інтерактивних методик; використання рухових пауз; залучення до уроку візуальних матеріалів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6367 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 (2024 рік) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Чеботарь-43-49.pdf | 1,14 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.