Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіцак, С.В.-
dc.contributor.authorПолюга, Вікторія Володимирівна-
dc.date.accessioned2025-06-19T10:55:14Z-
dc.date.available2025-06-19T10:55:14Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationФіцак, С. В. PR-комунікація та мережеві музичні додатки як маркетинговий інструментарій музичної діяльності / С. В. Фіцак, В. В. Полюга // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 62-65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6369-
dc.description.abstractУ статті визначено роль і значення PR-комунікацій як можливостей ефективного поширення продукту музичної діяльності на широку аудиторію слухачів. Також виокремлено низку мережевих додатків для забезпечення ефективності цієї комунікації. А саме: Periscope, You Tube. Facebook, Instagram.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectмузична діяльністьuk_UA
dc.subjectPR-комунікаціяuk_UA
dc.subjectмережеві додаткиuk_UA
dc.subjectінструменти музичного маркетингуuk_UA
dc.titlePR-комунікація та мережеві музичні додатки як маркетинговий інструментарій музичної діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (2024 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фіцак_Полюга-63-66.pdf672,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.