Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6369
Назва: PR-комунікація та мережеві музичні додатки як маркетинговий інструментарій музичної діяльності
Автори: Фіцак, С.В.
Полюга, Вікторія Володимирівна
Ключові слова: музична діяльність
PR-комунікація
мережеві додатки
інструменти музичного маркетингу
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Фіцак, С. В. PR-комунікація та мережеві музичні додатки як маркетинговий інструментарій музичної діяльності / С. В. Фіцак, В. В. Полюга // Проблеми початкової освіти та мистецтва : е-журнал / редкол.: В. Полюга, І. Кутняк, І. Бермес, А. Огар, І. Василиків та ін. - Дрогобич : ДДПУ ім. І. Франка, 2024. - Вип. 2. - С. 62-65.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено роль і значення PR-комунікацій як можливостей ефективного поширення продукту музичної діяльності на широку аудиторію слухачів. Також виокремлено низку мережевих додатків для забезпечення ефективності цієї комунікації. А саме: Periscope, You Tube. Facebook, Instagram.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6369
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (2024 рік)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фіцак_Полюга-63-66.pdf672,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.