Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/637
Назва: | Вибір технологій навчання як складова педагогічного проектування професійної підготовки компетентних інженерів-педагогів |
Автори: | Коваленко, Олена Брюханова, Наталія Корольова, Наталія |
Ключові слова: | педагогічне проектування технологія навчання професійна компетентність інженера-педагога проектування професійної підготовки інженера-педагога |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Брюханова, Наталія. Вибір технологій навчання як складова педагогічного проектування професійної підготовки компетентних інженерів-педагогів / О. Коваленко, Н. Брюханова, Н. Корольова // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 12-20. - Бібліогр.: С. 20. |
Короткий огляд (реферат): | Проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів має здійснюватися засобом системної інтеграції діяльнісного, особистісно орієнтованого й компетентнісного підходів, які у своїй єдності визначають методологію дослідження і забезпечують відповідне вирішення його завдань та досягнення мети. Особливість процесу проектування системи професійної підготовки інженерно-педагогічних кадрів полягає у єдності моделювання професійної педагогічної компетентності інженерів-педагогів та відповідної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Це вимагає обов’язкового відбиття структури професійної компетентності у кожній зі складових педагогічної системи, як то: меті, змісті, технологіях. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/637 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
133872-Олена Коваленко, Наталія Брюханова, Наталія Корольова-288166-1-10-20180616.pdf | 512,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.