Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/637
Назва: Вибір технологій навчання як складова педагогічного проектування професійної підготовки компетентних інженерів-педагогів
Автори: Коваленко, Олена
Брюханова, Наталія
Корольова, Наталія
Ключові слова: педагогічне проектування
технологія навчання
професійна компетентність інженера-педагога
проектування професійної підготовки інженера-педагога
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Брюханова, Наталія. Вибір технологій навчання як складова педагогічного проектування професійної підготовки компетентних інженерів-педагогів / О. Коваленко, Н. Брюханова, Н. Корольова // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 12-20. - Бібліогр.: С. 20.
Короткий огляд (реферат): Проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів має здійснюватися засобом системної інтеграції діяльнісного, особистісно орієнтованого й компетентнісного підходів, які у своїй єдності визначають методологію дослідження і забезпечують відповідне вирішення його завдань та досягнення мети. Особливість процесу проектування системи професійної підготовки інженерно-педагогічних кадрів полягає у єдності моделювання професійної педагогічної компетентності інженерів-педагогів та відповідної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. Це вимагає обов’язкового відбиття структури професійної компетентності у кожній зі складових педагогічної системи, як то: меті, змісті, технологіях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/637
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.