Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6532
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шуневич Є., Ярко М., Мельник А. | - |
dc.date.accessioned | 2025-09-11T09:45:28Z | - |
dc.date.available | 2025-09-11T09:45:28Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Науковий журнал «Fine Art and Culture Studies». Вип. 1. Луцьк, 2023. С 148-157. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6532 | - |
dc.description.abstract | Галицька музична культура межі ХІХ–ХХ століть є унікальним образком намагань творення національного композиторського стилю, що як поняття з певних історико-політичних умов буквально не мало права на свою самоактуалізацію. Така ситуація була складена ще у давні історичні часи, коли власне України як такої не існувало (була хіба що «малоросія»). Відповідно, у подальшому історичному часі власне українське населення, як відомо, також не мало своєї географічно-етнічної автономії: численні етнографічні середовища були буквально розподілені поміж правничими зазіханнями сусідніх держав. Але поміж тим, існувало суто Галицьке середовище, яке попри державницькі перипетії прагнуло просвітницького та професійного вдосконалення, вдаючись до освіти у престижних європейських закладах освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Науковий журнал «Fine Art and Culture Studies» | uk_UA |
dc.subject | галицька музична культура, хорові обробки, лемківські народні пісні, | uk_UA |
dc.title | Алгоритми етнонаціональної ідентефікації у хорових обробках Анатолієм Кос-Анатольським лемківських народних пісень. | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PDF.url | 89 B | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.