Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШуневич Є., Ярко М., Мельник А.-
dc.date.accessioned2025-09-11T09:45:28Z-
dc.date.available2025-09-11T09:45:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationНауковий журнал «Fine Art and Culture Studies». Вип. 1. Луцьк, 2023. С 148-157.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6532-
dc.description.abstractГалицька музична культура межі ХІХ–ХХ століть є унікальним образком намагань творення національного композиторського стилю, що як поняття з певних історико-політичних умов буквально не мало права на свою самоактуалізацію. Така ситуація була складена ще у давні історичні часи, коли власне України як такої не існувало (була хіба що «малоросія»). Відповідно, у подальшому історичному часі власне українське населення, як відомо, також не мало своєї географічно-етнічної автономії: численні етнографічні середовища були буквально розподілені поміж правничими зазіханнями сусідніх держав. Але поміж тим, існувало суто Галицьке середовище, яке попри державницькі перипетії прагнуло просвітницького та професійного вдосконалення, вдаючись до освіти у престижних європейських закладах освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherНауковий журнал «Fine Art and Culture Studies»uk_UA
dc.subjectгалицька музична культура, хорові обробки, лемківські народні пісні,uk_UA
dc.titleАлгоритми етнонаціональної ідентефікації у хорових обробках Анатолієм Кос-Анатольським лемківських народних пісень.uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PDF.url89 BUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.