Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6532
Назва: | Алгоритми етнонаціональної ідентефікації у хорових обробках Анатолієм Кос-Анатольським лемківських народних пісень. |
Автори: | Шуневич Є., Ярко М., Мельник А. |
Ключові слова: | галицька музична культура, хорові обробки, лемківські народні пісні, |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Науковий журнал «Fine Art and Culture Studies» |
Бібліографічний опис: | Науковий журнал «Fine Art and Culture Studies». Вип. 1. Луцьк, 2023. С 148-157. |
Короткий огляд (реферат): | Галицька музична культура межі ХІХ–ХХ століть є унікальним образком намагань творення національного композиторського стилю, що як поняття з певних історико-політичних умов буквально не мало права на свою самоактуалізацію. Така ситуація була складена ще у давні історичні часи, коли власне України як такої не існувало (була хіба що «малоросія»). Відповідно, у подальшому історичному часі власне українське населення, як відомо, також не мало своєї географічно-етнічної автономії: численні етнографічні середовища були буквально розподілені поміж правничими зазіханнями сусідніх держав. Але поміж тим, існувало суто Галицьке середовище, яке попри державницькі перипетії прагнуло просвітницького та професійного вдосконалення, вдаючись до освіти у престижних європейських закладах освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6532 |
Розташовується у зібраннях: | Навчальні видання |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PDF.url | 89 B | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.