Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/678
Назва: | Педагогічні умови практичної підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах України |
Автори: | Кобрій, Володимир |
Ключові слова: | практична підготовка фахівців особистісно орієнтована модель навчання інформаційні технології індивідуалізація та диференціація навчання і виховання |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Кобрій, Володимир Педагогічні умови практичної підготовки фахівців у вищих педагогічних навчальних закладах України / В. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович, О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 31 : Педагогіка. – С. 156-165 |
Короткий огляд (реферат): | У статті виявляються істотні реформи у змісті практичної підготовки фахівців, її стратегічні засади, що проектуються на майбутню діяльність студентів та потребують обґрунтування особистісно орієнтованої моделі навчання. Розкриваються відповідні педагогічні умови демократизації практичної підготовки майбутнього фахівця, які стосуються упровадження у педагогічних ВНЗ України сучасних інформаційних технологій, індивідуалізації та диференціації навчання і виховання, закріплення за кожним студентом статусу суб’єкта, організації самостійної навчальної діяльності студентів тощо |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/678 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кобрій (5).pdf | 313,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.