Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6835
Назва: Фонетичні складності англійської мови у студентів немовних спеціальностей
Автори: Цвєтаєва, Олена
Знанецька, Олена
Ключові слова: англійська мова
інтонація
фонетика
висловлювання
зміст фонетичної компетенції
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Цвєтаєва, Олена. Фонетичні складності англійської мови у студентів немовних спеціальностей / О. Цвєтаєва, О. Знанецька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2018. - Вип. 6/38 : Педагогіка. - С. 340-351. - Бібліогр.: с. 347-349.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані деякі проблеми формування мовних фонетичних навичок українських студентів немовних спеціальностей. Висвітлено проблеми організації продуктивної взаємодії викладачазі студентами при вивченні англійської мови в студентській аудиторії. Основна увага акцентується на зростанні ролі самостійної роботи студентів у закладах вищої освіти, на питаннях організації самостійної діяльності студента в умовах сучасного розвитку вищої школи,представлені найбільш актуальні аспекти цього виду навчальної активності, такі як: цілі, завдання, ефективність, контроль. Надано теоретичне об-ґрунтування інформаційно-технологічної підтримки організації самостійної роботи студентів при навчанні іноземної мови. Запропоновані методичні рекомендації для викладачів щодо розробки навчальних матеріалів та індивідуальних освітніх модулів у рамках інформаційно-технологічної підтримки самостійної роботи студентів при навчанні іноземнoї мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6835
Розташовується у зібраннях:№ 38 (2018) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
цветаєва.pdf379,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.