Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845
Назва: Освіта як трансактне спілкування: філософський аналіз
Інші назви: Education as transaction communication: philosophical analysis
Автори: Рижак, Людмила
Дата публікації: 2002
Видавництво: Дрогобич : Каменяр
Бібліографічний опис: Рижак, Людмила. Освіта як трансактне спілкування: філософський аналіз [Текст] = Education as transaction communication: philosophical analysis / Л. Рижак // Проблеми гуманітарних наук : наукові записки ДДПУ / [редкол.: В. Скотний, Т. Біленко, В. Лисий] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. - Дрогобич : Каменяр, 2002. - Вип. 10 : Історія. - С. 4-14.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто специфіку спілкування в освіті на рубежі тисячоліть. Істотною рисою, що характеризує критичний стан освіти, є дегуманізація спілкування
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6845
Розташовується у зібраннях:2002 № 10 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рижак (2).pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.