Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6998Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Кравців, Леся | - |
| dc.date.accessioned | 2025-10-21T06:17:00Z | - |
| dc.date.available | 2025-10-21T06:17:00Z | - |
| dc.date.issued | 2003 | - |
| dc.identifier.citation | Кравців, Леся. Особливості комунікативної рефлексії викладача у процесі засвоєння студентами іноземної мови [Текст] = Teacher's communicative reflection peculiarities in the process of student's foreign language studying / Л. Кравців // Проблеми гуманітарних наук : наук. записки / [редкол.: Т. Біленко (гол. ред.), В. Скотний, С. Макарчук та ін.]. - Дрогобич : Вимір, 2003. - Вип. 12 : Історія. - С. 91-102. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6998 | - |
| dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості комунікативного аспекту рефлексії. Зокрема аналізується аспект комунікативної іншомовлиннєвої діяльності студентів у стані емоційного напруження та звичайному стані і розуміння ситуації педагогами з різним рівнем розвитку комунікативної рефлексії. | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.publisher | Дрогобич : Вимір | uk_UA |
| dc.title | Особливості комунікативної рефлексії викладача у процесі засвоєння студентами іноземної мови | uk_UA |
| dc.title.alternative | Teacher's communicative reflection peculiarities in the process of student's foreign language studying | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 2003 № 12 (серія Історія) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Кравців.pdf | 1,57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.