Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6998
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравців, Леся-
dc.date.accessioned2025-10-21T06:17:00Z-
dc.date.available2025-10-21T06:17:00Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКравців, Леся. Особливості комунікативної рефлексії викладача у процесі засвоєння студентами іноземної мови [Текст] = Teacher's communicative reflection peculiarities in the process of student's foreign language studying / Л. Кравців // Проблеми гуманітарних наук : наук. записки / [редкол.: Т. Біленко (гол. ред.), В. Скотний, С. Макарчук та ін.]. - Дрогобич : Вимір, 2003. - Вип. 12 : Історія. - С. 91-102.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6998-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості комунікативного аспекту рефлексії. Зокрема аналізується аспект комунікативної іншомовлиннєвої діяльності студентів у стані емоційного напруження та звичайному стані і розуміння ситуації педагогами з різним рівнем розвитку комунікативної рефлексії.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Вимірuk_UA
dc.titleОсобливості комунікативної рефлексії викладача у процесі засвоєння студентами іноземної мовиuk_UA
dc.title.alternativeTeacher's communicative reflection peculiarities in the process of student's foreign language studyinguk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2003 № 12 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравців.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.