Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6998
Назва: Особливості комунікативної рефлексії викладача у процесі засвоєння студентами іноземної мови
Інші назви: Teacher's communicative reflection peculiarities in the process of student's foreign language studying
Автори: Кравців, Леся
Дата публікації: 2003
Видавництво: Дрогобич : Вимір
Бібліографічний опис: Кравців, Леся. Особливості комунікативної рефлексії викладача у процесі засвоєння студентами іноземної мови [Текст] = Teacher's communicative reflection peculiarities in the process of student's foreign language studying / Л. Кравців // Проблеми гуманітарних наук : наук. записки / [редкол.: Т. Біленко (гол. ред.), В. Скотний, С. Макарчук та ін.]. - Дрогобич : Вимір, 2003. - Вип. 12 : Історія. - С. 91-102.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості комунікативного аспекту рефлексії. Зокрема аналізується аспект комунікативної іншомовлиннєвої діяльності студентів у стані емоційного напруження та звичайному стані і розуміння ситуації педагогами з різним рівнем розвитку комунікативної рефлексії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6998
Розташовується у зібраннях:2003 № 12 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кравців.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.