Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7147| Назва: | Переживання фрустраційних ситуацій в юнацькому віці та їх трансформація в життєвий досвід |
| Автори: | Вовк, Марія |
| Ключові слова: | переживання наслідки переживань фрустрованість особистості фрустраційна толерантність фрустраційні ситуації життєвий досвід |
| Дата публікації: | 2021 |
| Бібліографічний опис: | Вовк, Марія. Переживання фрустраційних ситуацій в юнацькому віці та їх трансформація в життєвий досвід / М. Вовк // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і наки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), Р. М. Хавула, О. І. Галян та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. - Вип. 49 : Психологія. - С. 35-50. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються основні наукові підходи до дослідження проблеми психологічних наслідків при переживанні фрустраційних ситуацій в юнацькому віці. Розкрито поняття «переживання», «фрустраційні ситуації», «фрустраційна толерантність». Здійснено інтегроване вивчення особливостей переживань фрустраційних ситуацій у юнацькому віці. Досліджено зміст та сутність феномену фрустраційної толерантності як фактора, що зменшує негативний вплив наслідків переживань фрустраційних ситуацій. Експериментально, за допомогою відповідних методик, виявлено когнітивні, емоційно-вольові, поведінкові й особистісні особливості переживань фрустраційних ситуацій у юнацькому віці. Також експериментально визначено рівень фрустраційної толерантності в осіб юнацького віку та особливості застосування ними копінґ-стратеґій у ситуаціях фрустрації. Встановлено, що рівень фрустрованості тісно пов՚язаний із фрустраційною толерантністю. У студентів молодших і старших курсів при майже несформованій фрустраційній толерантності спостерігався високий рівень фрустрованості. Виявлено, що студенти старших курсів у ситуаціях фрустрації здатні проявляти самостійність при розв՚язанні проблем за допомогою «прийняття відповідальності», створення «стратегій вирішення проблем» та вміння «переоцінювати власний досвід». Таким чином, вони проявляють адаптивніші копінґ-стратеґії ніж студенти молодших курсів, оскільки для них характерні «дистанціювання» від критичних ситуацій та «уникання» їх. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7147 |
| Розташовується у зібраннях: | № 49 2021 Серія Психологія |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| вовк.pdf | 608,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.