Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7288
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHirniak, Svitlana-
dc.contributor.authorHoivanovych, Nataliia-
dc.contributor.authorKarpenko, Oresta-
dc.date.accessioned2025-11-04T10:03:37Z-
dc.date.available2025-11-04T10:03:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationHirniak S., Hoivanovych N., Karpenko O. Teachers' readiness for learning via MOOCs during war-time: Ukrainian case. Buletini Shkencor. 2024. Vol 7(3). P. 18-21. uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7288-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectMOOC, освіта, онлайн навчанняuk_UA
dc.titleTeachers' readiness for learning via MOOCs during war-time: Ukrainian caseuk_UA
dc.typeТезаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hirniak, Hoivanovych, Karpenko.pdf555,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.