Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7288
Назва: Teachers' readiness for learning via MOOCs during war-time: Ukrainian case
Автори: Hirniak, Svitlana
Hoivanovych, Nataliia
Karpenko, Oresta
Ключові слова: MOOC, освіта, онлайн навчання
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Hirniak S., Hoivanovych N., Karpenko O. Teachers' readiness for learning via MOOCs during war-time: Ukrainian case. Buletini Shkencor. 2024. Vol 7(3). P. 18-21. 
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7288
Розташовується у зібраннях:Наукові видання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hirniak, Hoivanovych, Karpenko.pdf555,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.