Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/737
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКохановська, Олена-
dc.date.accessioned2022-01-12T11:50:47Z-
dc.date.available2022-01-12T11:50:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКохановська, Олена Природничо-математична освіта: сутність та змістові аспекти / О. Кохановська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 76-82uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/737-
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність і змістові аспекти природничоматематичної освіти. Розкрито її мету, завдання, зміст та виділено компонентну структуру. Наголошено на важливості вивчення природничоматематичних дисциплін для розвитку і формування особистості. Окреслено основні проблеми та недоліки сучасної природничо-математичної підготовкиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпоняттяuk_UA
dc.subjectприродничо-математична освітаuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.titleПриродничо-математична освіта: сутність та змістові аспектиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кохановська.pdf234,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.