Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/737
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кохановська, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-12T11:50:47Z | - |
dc.date.available | 2022-01-12T11:50:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Кохановська, Олена Природничо-математична освіта: сутність та змістові аспекти / О. Кохановська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 76-82 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/737 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сутність і змістові аспекти природничоматематичної освіти. Розкрито її мету, завдання, зміст та виділено компонентну структуру. Наголошено на важливості вивчення природничоматематичних дисциплін для розвитку і формування особистості. Окреслено основні проблеми та недоліки сучасної природничо-математичної підготовки | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | поняття | uk_UA |
dc.subject | природничо-математична освіта | uk_UA |
dc.subject | зміст освіти | uk_UA |
dc.subject | освітній простір | uk_UA |
dc.title | Природничо-математична освіта: сутність та змістові аспекти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кохановська.pdf | 234,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.