Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/737| Назва: | Природничо-математична освіта: сутність та змістові аспекти |
| Автори: | Кохановська, Олена |
| Ключові слова: | поняття природничо-математична освіта зміст освіти освітній простір |
| Дата публікації: | 2015 |
| Бібліографічний опис: | Кохановська, Олена Природничо-математична освіта: сутність та змістові аспекти / О. Кохановська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 76-82 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сутність і змістові аспекти природничоматематичної освіти. Розкрито її мету, завдання, зміст та виділено компонентну структуру. Наголошено на важливості вивчення природничоматематичних дисциплін для розвитку і формування особистості. Окреслено основні проблеми та недоліки сучасної природничо-математичної підготовки |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/737 |
| Розташовується у зібраннях: | № 33 (2015) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| кохановська.pdf | 234,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.