Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихальчук, Мария-
dc.date.accessioned2022-01-12T13:49:00Z-
dc.date.available2022-01-12T13:49:00Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМихальчук, Мария Теоретические основы рефлексии как средства профессионального развития педагога / М. Михальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 110-120uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/741-
dc.description.abstractВ статье рассматривается исторический аспект понятия «рефлексия» с точки зрения философского знания и современное его истолкование как психолого-педагогического феномена. Раскрыта сущность и содержание педагогической рефлексии, определены ее типы, виды, формы и функции. Приведены взгляды исследователей на понимание педагогической рефлексии как средства профессионального развития педагога. Дано описание структуры рефлексивной педагогической компетентности как интегрирующего механизма, обеспечивающего творческое мышление и саморазвитие личностиuk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectрефлексияuk_UA
dc.subjectпедагогическая рефлексияuk_UA
dc.subjectрефлексивная компетентностьuk_UA
dc.subjectвиды рефлексивной деятельностиuk_UA
dc.titleТеоретические основы рефлексии как средства профессионального развития педагогаuk_UA
dc.title.alternativeТеоретичні основи рефлексії як засобу професійного розвитку педагогаuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
михальчук.pdf226,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.