Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/741
Назва: Теоретические основы рефлексии как средства профессионального развития педагога
Інші назви: Теоретичні основи рефлексії як засобу професійного розвитку педагога
Автори: Михальчук, Мария
Ключові слова: рефлексия
педагогическая рефлексия
рефлексивная компетентность
виды рефлексивной деятельности
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Михальчук, Мария Теоретические основы рефлексии как средства профессионального развития педагога / М. Михальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 110-120
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается исторический аспект понятия «рефлексия» с точки зрения философского знания и современное его истолкование как психолого-педагогического феномена. Раскрыта сущность и содержание педагогической рефлексии, определены ее типы, виды, формы и функции. Приведены взгляды исследователей на понимание педагогической рефлексии как средства профессионального развития педагога. Дано описание структуры рефлексивной педагогической компетентности как интегрирующего механизма, обеспечивающего творческое мышление и саморазвитие личности
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/741
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
михальчук.pdf226,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.