Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/741
Назва: | Теоретические основы рефлексии как средства профессионального развития педагога |
Інші назви: | Теоретичні основи рефлексії як засобу професійного розвитку педагога |
Автори: | Михальчук, Мария |
Ключові слова: | рефлексия педагогическая рефлексия рефлексивная компетентность виды рефлексивной деятельности |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Михальчук, Мария Теоретические основы рефлексии как средства профессионального развития педагога / М. Михальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2015. – Вип. 1/33 : Педагогіка. – С. 110-120 |
Короткий огляд (реферат): | В статье рассматривается исторический аспект понятия «рефлексия» с точки зрения философского знания и современное его истолкование как психолого-педагогического феномена. Раскрыта сущность и содержание педагогической рефлексии, определены ее типы, виды, формы и функции. Приведены взгляды исследователей на понимание педагогической рефлексии как средства профессионального развития педагога. Дано описание структуры рефлексивной педагогической компетентности как интегрирующего механизма, обеспечивающего творческое мышление и саморазвитие личности |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/741 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
михальчук.pdf | 226,93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.