Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7479Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Біла, Світлана Ярославівна | - |
| dc.contributor.author | Гриценко, Галина Зеновіївна | - |
| dc.date.accessioned | 2025-11-25T12:08:06Z | - |
| dc.date.available | 2025-11-25T12:08:06Z | - |
| dc.date.issued | 2023 | - |
| dc.identifier.citation | Біла, Світлана. Наративне біографічне інтерв'ю та особливості його застосування при вивченні історії повсякдення Дрогобича (1944 - 1953 рр.) у закладах середньої, фахової передвищої та вищої освіти [Текст] = Narrative biographical interview and features of its application when studying the history of the education of Drohobych (1944 - 1953) in institutions of secondary, professional higher and higher education / С. Біла, Г. Гриценко // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Ю. Стецик, Р. Попп, Г. Гриценко та ін.]. - Дрогобич : Вид. дім "Гельветика", 2023. - Вип. 12/54 : Історія. - С. 339-370. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7479 | - |
| dc.description.abstract | Мета дослідження – охарактеризувати особливості застосування наративних біографічних інтерв’ю учнями та студентами під час самостійної пошуково-дослідницької діяльності при вивченні історії повсякдення Дрогобича (1944–1953 рр.). Методологія дослідження ґрунтується на методологічних підходах усної історії та загальнонаукових методах аналізу, синтезу та порівняльно-історичного. Наукова новизна полягає у тому, що охарактеризовано теоретико-методичні засади біографічного наративного інтерв’ю при дослідженні історії післявоєнного повсякдення Дрогобича. Висновки. Наративні біографічні інтерв’ю можуть стати ефективним методом пошуково-дослідницької роботи старшокласників та студентів, засобом накопичення оригінальної джерельної бази про радянське післявоєнне повсякдення Дрогобиччини, зокрема про матеріально-побутові умови проживання дрогобичан, особливості їхнього працевлаштування та навчання, збереження ними національних традицій, відзначення свят та проведення дозвілля, їхнє ставлення до релігії та радянської влади, емоційні переживання, пов’язані з атмосферою страху в умовах тоталітарного комуністичного режиму і репресій. Застосування наративного біографічного інтерв’ю вимагає оволодіння здобувачами освіти теоретико-методологічними та практичними засадами методики інтерв’ювання, опрацювання, аналізу й інтерпретації усних спогадів. | uk_UA |
| dc.language.iso | ua | uk_UA |
| dc.publisher | Вид. дім "Гельветика" | uk_UA |
| dc.subject | повсякдення | uk_UA |
| dc.subject | усні спогади | uk_UA |
| dc.subject | метод усної історії | uk_UA |
| dc.subject | наративне біографічне інтерв’ю | uk_UA |
| dc.title | Наративне біографічне інтерв'ю та особливості його застосування при вивченні історії повсякдення Дрогобича (1944 - 1953 рр.) у закладах середньої, фахової передвищої та вищої освіти | uk_UA |
| dc.title.alternative | Narrative biographical interview and features of its application when studying the history of the education of Drohobych (1944 - 1953) in institutions of secondary, professional higher and higher education | uk_UA |
| dc.type | Стаття | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | 2023 № 12/54 (серія Історія) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Біла Гриценко (2).pdf | 1,62 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.