Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіла, Світлана Ярославівна-
dc.contributor.authorГриценко, Галина Зеновіївна-
dc.date.accessioned2025-11-25T12:08:06Z-
dc.date.available2025-11-25T12:08:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБіла, Світлана. Наративне біографічне інтерв'ю та особливості його застосування при вивченні історії повсякдення Дрогобича (1944 - 1953 рр.) у закладах середньої, фахової передвищої та вищої освіти [Текст] = Narrative biographical interview and features of its application when studying the history of the education of Drohobych (1944 - 1953) in institutions of secondary, professional higher and higher education / С. Біла, Г. Гриценко // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Ю. Стецик, Р. Попп, Г. Гриценко та ін.]. - Дрогобич : Вид. дім "Гельветика", 2023. - Вип. 12/54 : Історія. - С. 339-370.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7479-
dc.description.abstractМета дослідження – охарактеризувати особливості застосування наративних біографічних інтерв’ю учнями та студентами під час самостійної пошуково-дослідницької діяльності при вивченні історії повсякдення Дрогобича (1944–1953 рр.). Методологія дослідження ґрунтується на методологічних підходах усної історії та загальнонаукових методах аналізу, синтезу та порівняльно-історичного. Наукова новизна полягає у тому, що охарактеризовано теоретико-методичні засади біографічного наративного інтерв’ю при дослідженні історії післявоєнного повсякдення Дрогобича. Висновки. Наративні біографічні інтерв’ю можуть стати ефективним методом пошуково-дослідницької роботи старшокласників та студентів, засобом накопичення оригінальної джерельної бази про радянське післявоєнне повсякдення Дрогобиччини, зокрема про матеріально-побутові умови проживання дрогобичан, особливості їхнього працевлаштування та навчання, збереження ними національних традицій, відзначення свят та проведення дозвілля, їхнє ставлення до релігії та радянської влади, емоційні переживання, пов’язані з атмосферою страху в умовах тоталітарного комуністичного режиму і репресій. Застосування наративного біографічного інтерв’ю вимагає оволодіння здобувачами освіти теоретико-методологічними та практичними засадами методики інтерв’ювання, опрацювання, аналізу й інтерпретації усних спогадів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВид. дім "Гельветика"uk_UA
dc.subjectповсякденняuk_UA
dc.subjectусні спогадиuk_UA
dc.subjectметод усної історіїuk_UA
dc.subjectнаративне біографічне інтерв’юuk_UA
dc.titleНаративне біографічне інтерв'ю та особливості його застосування при вивченні історії повсякдення Дрогобича (1944 - 1953 рр.) у закладах середньої, фахової передвищої та вищої освітиuk_UA
dc.title.alternativeNarrative biographical interview and features of its application when studying the history of the education of Drohobych (1944 - 1953) in institutions of secondary, professional higher and higher educationuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023 № 12/54 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біла Гриценко (2).pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.