Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7479
Назва: Наративне біографічне інтерв'ю та особливості його застосування при вивченні історії повсякдення Дрогобича (1944 - 1953 рр.) у закладах середньої, фахової передвищої та вищої освіти
Інші назви: Narrative biographical interview and features of its application when studying the history of the education of Drohobych (1944 - 1953) in institutions of secondary, professional higher and higher education
Автори: Біла, Світлана Ярославівна
Гриценко, Галина Зеновіївна
Ключові слова: повсякдення
усні спогади
метод усної історії
наративне біографічне інтерв’ю
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вид. дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Біла, Світлана. Наративне біографічне інтерв'ю та особливості його застосування при вивченні історії повсякдення Дрогобича (1944 - 1953 рр.) у закладах середньої, фахової передвищої та вищої освіти [Текст] = Narrative biographical interview and features of its application when studying the history of the education of Drohobych (1944 - 1953) in institutions of secondary, professional higher and higher education / С. Біла, Г. Гриценко // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Ю. Стецик, Р. Попп, Г. Гриценко та ін.]. - Дрогобич : Вид. дім "Гельветика", 2023. - Вип. 12/54 : Історія. - С. 339-370.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – охарактеризувати особливості застосування наративних біографічних інтерв’ю учнями та студентами під час самостійної пошуково-дослідницької діяльності при вивченні історії повсякдення Дрогобича (1944–1953 рр.). Методологія дослідження ґрунтується на методологічних підходах усної історії та загальнонаукових методах аналізу, синтезу та порівняльно-історичного. Наукова новизна полягає у тому, що охарактеризовано теоретико-методичні засади біографічного наративного інтерв’ю при дослідженні історії післявоєнного повсякдення Дрогобича. Висновки. Наративні біографічні інтерв’ю можуть стати ефективним методом пошуково-дослідницької роботи старшокласників та студентів, засобом накопичення оригінальної джерельної бази про радянське післявоєнне повсякдення Дрогобиччини, зокрема про матеріально-побутові умови проживання дрогобичан, особливості їхнього працевлаштування та навчання, збереження ними національних традицій, відзначення свят та проведення дозвілля, їхнє ставлення до релігії та радянської влади, емоційні переживання, пов’язані з атмосферою страху в умовах тоталітарного комуністичного режиму і репресій. Застосування наративного біографічного інтерв’ю вимагає оволодіння здобувачами освіти теоретико-методологічними та практичними засадами методики інтерв’ювання, опрацювання, аналізу й інтерпретації усних спогадів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7479
Розташовується у зібраннях:2023 № 12/54 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біла Гриценко (2).pdf1,62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.