Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7534
Назва: Вплив вітчизняних ЗМІ на електоральні вподобання українців наприкінці ХХ - на початку ХХІ століття
Інші назви: The influence of domestic mass media on the electoral preferences of Ukrainians at the end of the 20th - at the beginning of the 21st century
Автори: Левченко, Максим
Ключові слова: друкована преса
інтернет
засоби масової інформації
електоральні вподобання
телебачення
вибори
Дата публікації: 2023
Видавництво: Вид. дім "Гельветика"
Бібліографічний опис: Левченко, Максим. Вплив вітчизняних ЗМІ на електоральні вподобання українців наприкінці ХХ - на початку ХХІ століття [Текст] = The influence of domestic mass media on the electoral preferences of Ukrainians at the end of the 20th - at the beginning of the 21st century / М. Левченко // Проблеми гуманітарних наук : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: Ю. Стецик, Р. Попп, Г. Гриценко та ін.]. - Дрогобич : Вид. дім "Гельветика", 2023. - Вип. 14/56 : Історія. - С. 146-152.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – проаналізувати вплив українських засобів масової інформації на електоральні вподобання та думку виборців в умовах інформаційного суспільства наприкінці ХХ – на початку ХХІ століття. Методологія дослідження. Методологічну основу дослідження роботи становлять принципи: історизму, об’єктивності, комплексності та достовірності, а для верифікації фактологічного матеріалу проведено зіставлення спостережень дослідників із безпосередніми повідомленнями ЗМІ. Наукова новизна полягає у тому, що на основі наявних даних аргументовано необхідність обмежувати політичну рекламу під час виборчого процесу, водночас забезпечуючи плюралізм політичних дебатів, зокрема, через гарантування рівних прав для кандидатів. Висновки. Вплив українських засобів масової інформації на електоральні вподобання та думку в умовах інформаційного суспільства має важливе значення. У означений межами дослідження час найпопулярніші телеканали та друковані ЗМІ подекуди, так чи інакше, підтримували авторитет влади й утримувалися від її жорсткої критики, а влада оперувала низкою інструментів управління мас-медіа. Наприкінці ХХ – початку ХХІ століття кандидати та партії, які були більш заможнішими й мали своє представництво у владних органах, мали більший доступ до ЗМІ та, зокрема, телеефірів. Водночас на шляху до бажаного результату вони не гребували брудними технологіями та, подекуди, дескридитували соціальні інститути держави. Вплив українських засобів масової інформації на електоральні вподобання та думку в умовах інформаційного суспільства має важливе значення. Вважаємо за потрібне апелювати до досвіду зарубіжних країн й забороняти або значно обмежувати політичну рекламу під час виборчого процесу, водночас забезпечуючи плюралізм політичних дебатів, зокрема, через гарантування рівних прав для кандидатів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7534
Розташовується у зібраннях:2023 № 14/56 (серія Історія)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Левченко (2).pdf332,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.