Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/820
Назва: | Мотивація як ключовий фактор успіху студентів у вивченні англійської мови професійного спрямування |
Автори: | Авраменко, Карина |
Ключові слова: | методична підготовка професійна компетентність інтерактивне навчання педагогічний працівник |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Дрогобич : Коло |
Бібліографічний опис: | Авраменко, Карина. Крайник, Любов. Мотивація як ключовий фактор успіху студентів у вивченні англійської мови професійного спрямування / Л. Крайник // Молодь і ринок. - 2019. - № 4. - С. 158-162. - Бібліогр. в кінці ст. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається методична підготовка як складова загальної професійної підготовки майбутніх педагогічних працівників на уроках англійської мови, а також вказані можливі методи її вдосконалення. Зокрема, визначено роль засобів інтерактивного навчання у цьому процесі. Виокремлено найбільш ефективні з точки зору розвитку професійної компетентності методи інтерактивного навчання(робота в парах/трійках; “Карусель”; дискусії, ділові ігри, аналіз ситуацій; метод акваріуму; “Мозаїка”; рольові методи; “Мікрофон”; “Мозковий штурм” та “брейн-ринг”), експериментально доведено їхню ефективність у підвищенні методичної майстерності майбутніх вчителів англійської мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/820 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
168664-Карина Авраменко-371752-1-10-20190526.pdf | 247,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.