Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/834
Назва: | Особливості ідентифікації обдарованих школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський досвід |
Автори: | Бойченко, Марина |
Ключові слова: | обдарованість ідентифікація обдаровані школярі американська школа |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Бойченко, Марина Особливості ідентифікації обдарованих школярів у загальноосвітніх навчальних закладах: американський заклад / М. Бойченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 2/34. – С. 14-19 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено висвітленню проблеми ідентифікації обдарованих дітей та молоді у загальноосвітніх школах США. З’ясовано сутність основоположного поняття дослідження – обдаровані діти та молодь – в американських законодавчих документах із відображенням штатової специфіки й окреслено складові обдарованості. Схарактеризовано методи та етапи ідентифікації обдарованих школярів в американських загальноосвітніх навчальних закладах |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/834 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бойченко (2).pdf | 232,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.