Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/856
Назва: | Предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL) в аграрних і технічних вищих навчальних закладах освіти в Eкраїні |
Автори: | Дзюбата, Зоряна |
Ключові слова: | предметно-мовне навчання (CLIL) аграрні та технічні вищі навчальні заклади освіти англійська мова за професійним спрямуванням (ESP) мотивація комунікативна підготовка професійно-важливі знання та уміння |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Дзюбата, Зоряна. Предметно-мовне інтегроване навчання (CLIL) в аграрних і технічних вищих навчальних закладах освіти в Eкраїні / З. Дзюбата // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 46-49. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто ефективність предметно-мовного навчання (CLIL) у вищих аграрних і технічних закладах освіти в Україні. Проведено аналіз понять CLIL (предметно-мовне навчання), ESP (англійська мова за професійним спрямуванням), EMI (англійська мова як мова викладання), визначено переваги та недоліки цих методик на сучасному етапі їх імплементації в українських вищих аграрних і технічних закладах освіти. Проаналізовано вимоги та шляхи реалізації ідей CLIL в сучасній освітній системі, а саме: актуальність методики та компоненти CLIL курсу, підготовка викладачів та методичних матеріалів, мотивація і допомога студентам, труднощі імплементації, очікувані результати в плані мовної підготовки та засвоєння професійно-важливих знань та умінь та інше. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/856 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
136847-Текст статті-294404-1-10-20180708.pdf | 260,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.