Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKocór, Maria-
dc.date.accessioned2022-01-31T10:57:06Z-
dc.date.available2022-01-31T10:57:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКоцур, Марія Школа в умовах демократичних змін: від прав і можливостей до безпорадності польського вчителя / М. Коцур // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 154-163uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/904-
dc.description.abstractУ статті розкрито позитивні зміни, які відбулися в останні двадцять років, що мають місце в сфері освіти, а також посилення кризи школи і вчителя, зумовлені політикою центральних органів влади і шкільної бюрократії. При проведенні політичних змін на основі діалогу і співпраці різних освітніх суб’єктів слід пам’ятати, що реформування освіти повинно мати педагогічну вимір. В іншому випадку криза школи буде поглиблюватися і загострювати кризу суспільстваuk_UA
dc.language.isopluk_UA
dc.subjectшколаuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectреформаuk_UA
dc.subjectбезпорадністьuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.titleSchools in the conditions of democratic changes – from empowerment to helplessness of Polish teachersuk_UA
dc.title.alternativeШкола в умовах демократичних змін: від прав і можливостей до безпорадності польського вчителяuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
коцур.pdf336,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.