Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/904
Назва: | Schools in the conditions of democratic changes – from empowerment to helplessness of Polish teachers |
Інші назви: | Школа в умовах демократичних змін: від прав і можливостей до безпорадності польського вчителя |
Автори: | Kocór, Maria |
Ключові слова: | школа вчитель реформа безпорадність співпраця |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Коцур, Марія Школа в умовах демократичних змін: від прав і можливостей до безпорадності польського вчителя / М. Коцур // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 154-163 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито позитивні зміни, які відбулися в останні двадцять років, що мають місце в сфері освіти, а також посилення кризи школи і вчителя, зумовлені політикою центральних органів влади і шкільної бюрократії. При проведенні політичних змін на основі діалогу і співпраці різних освітніх суб’єктів слід пам’ятати, що реформування освіти повинно мати педагогічну вимір. В іншому випадку криза школи буде поглиблюватися і загострювати кризу суспільства |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/904 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
коцур.pdf | 336,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.