Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/907
Назва: | The level of social competence of students with dyslexia in the context of self-esteem |
Інші назви: | Соціальна компетентність учнів з дислексією у контексті самооцінки |
Автори: | Pawluk-Skrzypek, Agnieszka Witek, Anna |
Ключові слова: | дислексія розвиток самооцінка соціальні навички |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Павлюк, - Скшипек Агнешка Соціальна компетентність учнів з дислексією у контексті самооцінки / -. С. Павлюк, А. Вітек // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2016. – Вип. 3/35 : Педагогіка. – С. 182-189 |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлені результати дослідження, метою якого було визначення – чи і яка залежність існує між рівнем самооцінки і соціальним рівнем компетентності учнів третього класу гімназії з діагнозом дислексія. Ця проблема настільки важлива, що здатність до співпраці і спілкування з іншими людьми визначає не тільки професійний, а й особистий успіх. Тим часом, учні з дислексією перебувають у досить невигідному становищі, тому що специфіка цього розладу відноситься до всієї системи мовлення, зокрема творення і розуміння усних відповідей, що є основою налагодження нормальних соціальних відносин |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/907 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
павлюк.pdf | 253,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.