Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойченко, Марина-
dc.date.accessioned2022-01-31T14:25:35Z-
dc.date.available2022-01-31T14:25:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБойченко, Марина Передумови становлення та розвитку освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії / М. Бойченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 23-32uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/918-
dc.description.abstractУ статті висвітлено передумови становлення та розвитку освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії. Окреслено еволюційні зміни в розумінні сутності обдарованості й особливостей надання педагогічної підтримки зазначеній категорії дітей та молоді учнівського віку від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Доведено, що перші інституціалізовані спроби надання спеціальних освітніх послуг обдарованим школярам у досліджуваних країнах мали місце в другій половині ХІХ стuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectобдаровані школяріuk_UA
dc.subjectстановлення та розвиток освіти обдарованих школярівuk_UA
dc.subjectСШАuk_UA
dc.subjectКанадаuk_UA
dc.subjectВелика Британіяuk_UA
dc.titleПередумови становлення та розвитку освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британіїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
бойченко (3).pdf353,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.