Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/918
Назва: | Передумови становлення та розвитку освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії |
Автори: | Бойченко, Марина |
Ключові слова: | обдаровані школярі становлення та розвиток освіти обдарованих школярів США Канада Велика Британія |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Бойченко, Марина Передумови становлення та розвитку освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії / М. Бойченко // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 23-32 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено передумови становлення та розвитку освіти обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії. Окреслено еволюційні зміни в розумінні сутності обдарованості й особливостей надання педагогічної підтримки зазначеній категорії дітей та молоді учнівського віку від найдавніших часів до кінця ХІХ ст. Доведено, що перші інституціалізовані спроби надання спеціальних освітніх послуг обдарованим школярам у досліджуваних країнах мали місце в другій половині ХІХ ст |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/918 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
бойченко (3).pdf | 353,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.