Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМайковська, Вікторія-
dc.date.accessioned2022-02-16T12:24:44Z-
dc.date.available2022-02-16T12:24:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМайковська, Вікторія Організація практичної підготовки майбутніх фахівців на засадах контекстного підходу / В. Майковська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 156-165uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/934-
dc.description.abstractУ статті розглянуто контекстний підхід як засіб організації наскрізної практичної підготовки у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано сутність застосування контекстного підходу у вищій освіті. Розкрито доцільність впровадження контекстного підходу у наскрізну практичну підготовку студентів вищого навчального закладу за умови використання тренінгових форм навчання. Представлено досвід організації комплексної практики бакалаврів за професійним спрямуванням на засадах контекстного підходуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectконтекстuk_UA
dc.subjectконтекстне навчанняuk_UA
dc.subjectконтекстний підхідuk_UA
dc.subjectконтекстний тип навчально-виховного процесуuk_UA
dc.subjectквазіпрофесійна діяльність студентівuk_UA
dc.titleОрганізація практичної підготовки майбутніх фахівців на засадах контекстного підходуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
майковська.pdf315,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.