Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/934
Назва: Організація практичної підготовки майбутніх фахівців на засадах контекстного підходу
Автори: Майковська, Вікторія
Ключові слова: контекст
контекстне навчання
контекстний підхід
контекстний тип навчально-виховного процесу
квазіпрофесійна діяльність студентів
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Майковська, Вікторія Організація практичної підготовки майбутніх фахівців на засадах контекстного підходу / В. Майковська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 156-165
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто контекстний підхід як засіб організації наскрізної практичної підготовки у вищому навчальному закладі. Обґрунтовано сутність застосування контекстного підходу у вищій освіті. Розкрито доцільність впровадження контекстного підходу у наскрізну практичну підготовку студентів вищого навчального закладу за умови використання тренінгових форм навчання. Представлено досвід організації комплексної практики бакалаврів за професійним спрямуванням на засадах контекстного підходу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/934
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
майковська.pdf315,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.