Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Філіп'як, Сара | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-17T13:08:33Z | - |
dc.date.available | 2022-02-17T13:08:33Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Філіп'як, Сара Голуба полуниця або гігантська миша? Значення ефекту Струпа для оцінки інтерферентного контролю у процесі навчання читання дітей / С. Філіп'як // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 260-268 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944 | - |
dc.description.abstract | У статті проведено теоретичний аналіз дослідження, метою якого є підготовка комплексу вправ на основі ефекту Струпа, який пояснює інтерферентний контроль у дітей, що навчаються читати. Інтерферентний контроль полягає у здатності швидко адаптуватися за умови перцептивного конфлікту. Інтерферентний контроль передбачає також вміння пригнічувати спонтанну/домінантну реакцію на стимули, а натомість застосовувати неконгруентну, неавтоматизовану реакцію. Перцептивний конфлікт вказує на прихований характер реакції у більшості осіб, що брали участь у дослідженні. Окреслено поняття інтерферентного контролю та методи діагностики інтерферентного контролю у дітей, що навчаються читати. Результат проекту може привести до теоретичного обґрунтування методичної спрямованості на підготовку гальмівних процесів у дошкільних закладах з адекватними методами і дидактичними засобами, а також уможливить надання коротких інструкцій для батьків | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.subject | контроль перешкод | uk_UA |
dc.subject | ігнорування контролю | uk_UA |
dc.subject | ефект Струпа | uk_UA |
dc.subject | когнітивний розвиток | uk_UA |
dc.subject | дошкільний вік | uk_UA |
dc.title | The blue strawberry and a giant mouse? Stroop effect in assessment of interference control in prereading children | uk_UA |
dc.title.alternative | Голуба полуниця або гігантська миша? Значення ефекту Струпа для оцінки інтерферентного контролю у процесі навчання читання дітей | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
філіпяк.pdf | 283,61 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.