Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФіліп'як, Сара-
dc.date.accessioned2022-02-17T13:08:33Z-
dc.date.available2022-02-17T13:08:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationФіліп'як, Сара Голуба полуниця або гігантська миша? Значення ефекту Струпа для оцінки інтерферентного контролю у процесі навчання читання дітей / С. Філіп'як // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 260-268uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/944-
dc.description.abstractУ статті проведено теоретичний аналіз дослідження, метою якого є підготовка комплексу вправ на основі ефекту Струпа, який пояснює інтерферентний контроль у дітей, що навчаються читати. Інтерферентний контроль полягає у здатності швидко адаптуватися за умови перцептивного конфлікту. Інтерферентний контроль передбачає також вміння пригнічувати спонтанну/домінантну реакцію на стимули, а натомість застосовувати неконгруентну, неавтоматизовану реакцію. Перцептивний конфлікт вказує на прихований характер реакції у більшості осіб, що брали участь у дослідженні. Окреслено поняття інтерферентного контролю та методи діагностики інтерферентного контролю у дітей, що навчаються читати. Результат проекту може привести до теоретичного обґрунтування методичної спрямованості на підготовку гальмівних процесів у дошкільних закладах з адекватними методами і дидактичними засобами, а також уможливить надання коротких інструкцій для батьківuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectконтроль перешкодuk_UA
dc.subjectігнорування контролюuk_UA
dc.subjectефект Струпаuk_UA
dc.subjectкогнітивний розвитокuk_UA
dc.subjectдошкільний вікuk_UA
dc.titleThe blue strawberry and a giant mouse? Stroop effect in assessment of interference control in prereading childrenuk_UA
dc.title.alternativeГолуба полуниця або гігантська миша? Значення ефекту Струпа для оцінки інтерферентного контролю у процесі навчання читання дітейuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
філіпяк.pdf283,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.