Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/969
Назва: | Дидактична суть інтеграції та способи її реалізації в процесі навчання математики в закладі дошкільної освіти та початковій школі |
Автори: | Рудницька, Неля Тарнавська, Наталія |
Ключові слова: | інтеграція дидактика Нова українська школа пізнавальні можливості міжпредметні зв’язки діяльнісні засади навчання |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Рудницька, Неля. Дидактична суть інтеграції та способи її реалізації в процесі навчання математики в закладі дошкільної освіти та початковій школі / Н. Рудницька, Н. Тарнавська // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 46-51. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему пошуку шляхів та засобів реалізації інтегрованого підходу в процесі навчання дітей дошкільного віку і молодших школярів елементарній математиці. Здійснено спробу довести, що інтегровані уроки (заняття) в системі навчання за календарно-тематичним плануванням, сприятимуть формуванню в дітей цілісної картини світу, комплексному аналізу предмета, явища, пошуку математичних зв’язків і залежностей, застосуванню математичних знань при реалізації практичної діяльності. Розглянуто певні аспекти інтеграції в дидактиці, що дозволяють систематизувати знання, створити сприятливі умови для реалізації особистісно орієнтованого, розвивального навчання дітей дошкільного віку і молодших школярів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/969 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140376-Текст статті-300553-1-10-20180811.pdf | 243,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.