Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/969
Назва: Дидактична суть інтеграції та способи її реалізації в процесі навчання математики в закладі дошкільної освіти та початковій школі
Автори: Рудницька, Неля
Тарнавська, Наталія
Ключові слова: інтеграція
дидактика
Нова українська школа
пізнавальні можливості
міжпредметні зв’язки
діяльнісні засади навчання
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Рудницька, Неля. Дидактична суть інтеграції та способи її реалізації в процесі навчання математики в закладі дошкільної освіти та початковій школі / Н. Рудницька, Н. Тарнавська // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 46-51.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему пошуку шляхів та засобів реалізації інтегрованого підходу в процесі навчання дітей дошкільного віку і молодших школярів елементарній математиці. Здійснено спробу довести, що інтегровані уроки (заняття) в системі навчання за календарно-тематичним плануванням, сприятимуть формуванню в дітей цілісної картини світу, комплексному аналізу предмета, явища, пошуку математичних зв’язків і залежностей, застосуванню математичних знань при реалізації практичної діяльності. Розглянуто певні аспекти інтеграції в дидактиці, що дозволяють систематизувати знання, створити сприятливі умови для реалізації особистісно орієнтованого, розвивального навчання дітей дошкільного віку і молодших школярів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/969
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140376-Текст статті-300553-1-10-20180811.pdf243,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.