Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/982
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Божко, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T12:01:32Z | - |
dc.date.available | 2022-02-23T12:01:32Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Божко, Наталія. Інтегративний підхід до навчання в контексті реформування системи освіти України / Н. Божко // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 84-89. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/982 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто основні напрями реформування системи освіти України, Концепція Нової української школи та Державний стандарт початкової освіти. Визначено провідний принцип Нової української школи – інтеграція змісту навчання. Охарактеризовані основні заходи, що дозволяють підготувати педагогічних працівників до роботи в умовах інтегрованого навчання. Наведено визначення поняття “інтеграція”, охарактеризовані сутнісні ознаки інтегративного процесу, можливості застосування інтегративного підходу в сучасній системі освіти та його реалізації у вигляді інтегрованого навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | реформування | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | інтеграція | uk_UA |
dc.subject | інтегративний підхід | uk_UA |
dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
dc.title | Інтегративний підхід до навчання в контексті реформування системи освіти України | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140424-Текст статті-300657-1-10-20180812.pdf | 368,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.