Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/982
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБожко, Наталія-
dc.date.accessioned2022-02-23T12:01:32Z-
dc.date.available2022-02-23T12:01:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБожко, Наталія. Інтегративний підхід до навчання в контексті реформування системи освіти України / Н. Божко // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 84-89.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/982-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні напрями реформування системи освіти України, Концепція Нової української школи та Державний стандарт початкової освіти. Визначено провідний принцип Нової української школи – інтеграція змісту навчання. Охарактеризовані основні заходи, що дозволяють підготувати педагогічних працівників до роботи в умовах інтегрованого навчання. Наведено визначення поняття “інтеграція”, охарактеризовані сутнісні ознаки інтегративного процесу, можливості застосування інтегративного підходу в сучасній системі освіти та його реалізації у вигляді інтегрованого навчання.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectреформуванняuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectінтегративний підхідuk_UA
dc.subjectінтегроване навчанняuk_UA
dc.titleІнтегративний підхід до навчання в контексті реформування системи освіти Україниuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140424-Текст статті-300657-1-10-20180812.pdf368,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.