Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/982
Назва: Інтегративний підхід до навчання в контексті реформування системи освіти України
Автори: Божко, Наталія
Ключові слова: реформування
система освіти
інтеграція
інтегративний підхід
інтегроване навчання
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Божко, Наталія. Інтегративний підхід до навчання в контексті реформування системи освіти України / Н. Божко // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 84-89.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто основні напрями реформування системи освіти України, Концепція Нової української школи та Державний стандарт початкової освіти. Визначено провідний принцип Нової української школи – інтеграція змісту навчання. Охарактеризовані основні заходи, що дозволяють підготувати педагогічних працівників до роботи в умовах інтегрованого навчання. Наведено визначення поняття “інтеграція”, охарактеризовані сутнісні ознаки інтегративного процесу, можливості застосування інтегративного підходу в сучасній системі освіти та його реалізації у вигляді інтегрованого навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/982
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140424-Текст статті-300657-1-10-20180812.pdf368,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.