Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/991
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтонога, Аліна-
dc.date.accessioned2022-02-23T12:45:17Z-
dc.date.available2022-02-23T12:45:17Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтонога, Аліна. Особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу / А. Стонога // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 131-134.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/991-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу. Виявлено, що роботу по формуванню іміджу можна представити у вигляді такої моделі: визначення вимог аудиторії, сильних та слабких сторін об’єкта, формування образу і підведення характеристик об’єкта під вимоги аудиторії. Проаналізовані найбільш значущі і важливі методи формування педагогічного іміджу: позиціонування, маніпулювання, емоціоналізація, деталізація, метафоризація, акцентування інформації, вербалізація, візуалізація, дистанціювання, опитування, впровадження моделей сприйняття, нейролінгвістичне програмування.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпедагогічний іміджuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний інструментарійuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectманіпулюванняuk_UA
dc.subjectемоціоналізаціяuk_UA
dc.subjectдеталізаціяuk_UA
dc.subjectметафоризаціяuk_UA
dc.subjectакцентування інформаціїuk_UA
dc.subjectвербалізаціяuk_UA
dc.subjectвпровадження моделей сприйняттяuk_UA
dc.subjectнейролінгвістичне програмування та іншіuk_UA
dc.subjectвізуалізаціяuk_UA
dc.subjectдистанціюванняuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.titleОсобливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджуuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140509-Текст статті-300862-1-10-20180813.pdf220,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.