Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/991
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стонога, Аліна | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T12:45:17Z | - |
dc.date.available | 2022-02-23T12:45:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Стонога, Аліна. Особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу / А. Стонога // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 131-134. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/991 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу. Виявлено, що роботу по формуванню іміджу можна представити у вигляді такої моделі: визначення вимог аудиторії, сильних та слабких сторін об’єкта, формування образу і підведення характеристик об’єкта під вимоги аудиторії. Проаналізовані найбільш значущі і важливі методи формування педагогічного іміджу: позиціонування, маніпулювання, емоціоналізація, деталізація, метафоризація, акцентування інформації, вербалізація, візуалізація, дистанціювання, опитування, впровадження моделей сприйняття, нейролінгвістичне програмування. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | імідж | uk_UA |
dc.subject | педагогічний імідж | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний інструментарій | uk_UA |
dc.subject | позиціонування | uk_UA |
dc.subject | маніпулювання | uk_UA |
dc.subject | емоціоналізація | uk_UA |
dc.subject | деталізація | uk_UA |
dc.subject | метафоризація | uk_UA |
dc.subject | акцентування інформації | uk_UA |
dc.subject | вербалізація | uk_UA |
dc.subject | впровадження моделей сприйняття | uk_UA |
dc.subject | нейролінгвістичне програмування та інші | uk_UA |
dc.subject | візуалізація | uk_UA |
dc.subject | дистанціювання | uk_UA |
dc.subject | опитування | uk_UA |
dc.title | Особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140509-Текст статті-300862-1-10-20180813.pdf | 220,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.