Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/991
Назва: | Особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу |
Автори: | Стонога, Аліна |
Ключові слова: | імідж педагогічний імідж психолого-педагогічний інструментарій позиціонування маніпулювання емоціоналізація деталізація метафоризація акцентування інформації вербалізація впровадження моделей сприйняття нейролінгвістичне програмування та інші візуалізація дистанціювання опитування |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Стонога, Аліна. Особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу / А. Стонога // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 131-134. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу. Виявлено, що роботу по формуванню іміджу можна представити у вигляді такої моделі: визначення вимог аудиторії, сильних та слабких сторін об’єкта, формування образу і підведення характеристик об’єкта під вимоги аудиторії. Проаналізовані найбільш значущі і важливі методи формування педагогічного іміджу: позиціонування, маніпулювання, емоціоналізація, деталізація, метафоризація, акцентування інформації, вербалізація, візуалізація, дистанціювання, опитування, впровадження моделей сприйняття, нейролінгвістичне програмування. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/991 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140509-Текст статті-300862-1-10-20180813.pdf | 220,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.