Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/991
Назва: Особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу
Автори: Стонога, Аліна
Ключові слова: імідж
педагогічний імідж
психолого-педагогічний інструментарій
позиціонування
маніпулювання
емоціоналізація
деталізація
метафоризація
акцентування інформації
вербалізація
впровадження моделей сприйняття
нейролінгвістичне програмування та інші
візуалізація
дистанціювання
опитування
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Стонога, Аліна. Особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу / А. Стонога // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 131-134.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто особливості використання психолого-педагогічного інструментарію при формуванні педагогічного іміджу. Виявлено, що роботу по формуванню іміджу можна представити у вигляді такої моделі: визначення вимог аудиторії, сильних та слабких сторін об’єкта, формування образу і підведення характеристик об’єкта під вимоги аудиторії. Проаналізовані найбільш значущі і важливі методи формування педагогічного іміджу: позиціонування, маніпулювання, емоціоналізація, деталізація, метафоризація, акцентування інформації, вербалізація, візуалізація, дистанціювання, опитування, впровадження моделей сприйняття, нейролінгвістичне програмування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/991
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140509-Текст статті-300862-1-10-20180813.pdf220,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.