Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/996
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛотфі Гаруді, Галина-
dc.date.accessioned2022-02-23T13:10:18Z-
dc.date.available2022-02-23T13:10:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛотфі Гаруді, Галина. Особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі в умовах шкільної освіти / Гаруді Г. Лотфі // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 155-159.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/996-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі (послаблення контролю освіти; створення керівних комітетів за конкретними напрямами стандартизації освіти; спрямування на створення умов для навчання; залучення батьків до навчальних індивідуальних програм своїх дітей тощо). Проаналізовано напрям “Стандарти”, що передбачав запровадження Національного навчального плану. Виявлено, що білінгвізм Англії значною мірою відрізняється від двомовності Уельсу: в межах Уельсу, погляд на двомовність, носить індиферентний характер, а в Англії переважає недовіра і упередження до білінгвізму та білінгвальної освіти.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectособливостіuk_UA
dc.subjectбілінгвальна освітаuk_UA
dc.subjectАнгліяuk_UA
dc.subjectУельсuk_UA
dc.subjectшкільна освітаuk_UA
dc.subjectдвомовністьuk_UA
dc.titleОсобливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі в умовах шкільної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140517-Текст статті-304006-1-10-20180906.pdf358,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.