Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/996
Назва: Особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі в умовах шкільної освіти
Автори: Лотфі Гаруді, Галина
Ключові слова: особливості
білінгвальна освіта
Англія
Уельс
шкільна освіта
двомовність
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Лотфі Гаруді, Галина. Особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі в умовах шкільної освіти / Гаруді Г. Лотфі // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 155-159.
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі (послаблення контролю освіти; створення керівних комітетів за конкретними напрямами стандартизації освіти; спрямування на створення умов для навчання; залучення батьків до навчальних індивідуальних програм своїх дітей тощо). Проаналізовано напрям “Стандарти”, що передбачав запровадження Національного навчального плану. Виявлено, що білінгвізм Англії значною мірою відрізняється від двомовності Уельсу: в межах Уельсу, погляд на двомовність, носить індиферентний характер, а в Англії переважає недовіра і упередження до білінгвізму та білінгвальної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/996
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140517-Текст статті-304006-1-10-20180906.pdf358,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.