Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/996
Назва: | Особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі в умовах шкільної освіти |
Автори: | Лотфі Гаруді, Галина |
Ключові слова: | особливості білінгвальна освіта Англія Уельс шкільна освіта двомовність |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Лотфі Гаруді, Галина. Особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі в умовах шкільної освіти / Гаруді Г. Лотфі // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 155-159. |
Короткий огляд (реферат): | У статті охарактеризовано особливості білінгвальної освіти в Англії та Уельсі (послаблення контролю освіти; створення керівних комітетів за конкретними напрямами стандартизації освіти; спрямування на створення умов для навчання; залучення батьків до навчальних індивідуальних програм своїх дітей тощо). Проаналізовано напрям “Стандарти”, що передбачав запровадження Національного навчального плану. Виявлено, що білінгвізм Англії значною мірою відрізняється від двомовності Уельсу: в межах Уельсу, погляд на двомовність, носить індиферентний характер, а в Англії переважає недовіра і упередження до білінгвізму та білінгвальної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/996 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
140517-Текст статті-304006-1-10-20180906.pdf | 358,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.