Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/998
Назва: Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій
Автори: Ізбаш, Світлана
Пахомов, Сергій
Ключові слова: навчання дорослих
андрагогічний підхід
компетентність
професійно-педагогічна компетентність
бакалавр освіти
Google-технології
Нова українська школа
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Ізбаш, Світлана. Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій / С. Ізбаш // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 42-48.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності у майбутніх учителів засобами Google-технологій. Проведено аналіз наукових праць вчених щодо особливостей використання андрагогічного підходу у вищій школі, формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів та впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес. Представлено зміст авторської програми навчальної дисципліни “Google-технології як засіб формування професійно-педагогічної компетентності вчителя Нової української школи”, яка сприятиме усвідомленню майбутніми вчителями сучасних вимог до професії вчителя та формуванню базової професійно-педагогічної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/998
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133878-Текст статті-288178-1-10-20180617.pdf281,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.