Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/998
Назва: | Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій |
Автори: | Ізбаш, Світлана Пахомов, Сергій |
Ключові слова: | навчання дорослих андрагогічний підхід компетентність професійно-педагогічна компетентність бакалавр освіти Google-технології Нова українська школа |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Ізбаш, Світлана. Андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів засобами Google-технологій / С. Ізбаш // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 42-48. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто андрагогічний підхід до формування професійно-педагогічної компетентності у майбутніх учителів засобами Google-технологій. Проведено аналіз наукових праць вчених щодо особливостей використання андрагогічного підходу у вищій школі, формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх вчителів та впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес. Представлено зміст авторської програми навчальної дисципліни “Google-технології як засіб формування професійно-педагогічної компетентності вчителя Нової української школи”, яка сприятиме усвідомленню майбутніми вчителями сучасних вимог до професії вчителя та формуванню базової професійно-педагогічної компетентності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/998 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
133878-Текст статті-288178-1-10-20180617.pdf | 281,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.